Térképen a pécsi pokol

Mert másnak nem nagyon hívhatjuk a város mostani állapotát, mikor lényegében mindent egyszerre túrtak fel, szinte mindenhol forgalomkorlátozás nehezíti a közlekedést, nem csak az autósok, hanem a buszozók életét is. A BIOKOM most egy térképre gyűjtve megmutatta mindazt, amit nap mint nap élünk, és amitől nap mint nap anyázunk.
 
 

Térképen a pécsi pokol

Mert másnak nem nagyon hívhatjuk a város mostani állapotát, mikor lényegében mindent egyszerre túrtak fel, szinte mindenhol forgalomkorlátozás nehezíti a közlekedést, nem csak az autósok, hanem a buszozók életét is. A BIOKOM most egy térképre gyűjtve megmutatta mindazt, amit nap mint nap élünk, és amitől nap mint nap anyázunk.
 
 
 
 

Térképen a pécsi pokol

Mert másnak nem nagyon hívhatjuk a város mostani állapotát, mikor lényegében mindent egyszerre túrtak fel, szinte mindenhol forgalomkorlátozás nehezíti a közlekedést, nem csak az autósok, hanem a buszozók életét is. A BIOKOM most egy térképre gyűjtve megmutatta mindazt, amit nap mint nap élünk, és amitől nap mint nap anyázunk.

Félreértés ne essék, vitán felül áll, hogy jó dolog az Árpád-híd felújítása, hogy hasznos és fontos a Tettye Forrásház és az E.ON hálózatfejlesztése. De hogy az is, hogy ezek a munkálatok annyira egymásra lettek most szervezve, hogy pécsi legyen a talpán, aki napjában úgy tudja átszelni a várost, hogy ne morogna közben a lépten-nyomon felbukkanó útszűkületek és az ezek miatt feltorlódó forgalom miatt.

Ott van például a Magaslati út és a Surányi utca, ahol lámpák irányítják a forgalmat, és ahol hetek óta zajlik a munka, de olyan tempóban, mintha egy, kivitelezőknek rendezett lassúsági verseny selejtezőjét nénznénk.

Ott az egypúlú felüljáró, mely jelenleg inkább hasonlít egy ügyességi pályára, mint egy nagy forgalmú, normálisan járható útra. Bónuszként csütörtök kora este még a lámpák sem működtek az 58-as és a 6-os találkozásában, nehogy már ne sikerüljön az átlagosnál balesetveszélyesebb szitut teremteni.

Egy korábbi rendőrségi statisztika szerint Pécsett naponta durván 25-30 ezer jármű halad ád. Mikor így széttúrják a várost, a minimum az lenne, hogy szó szerint éjjel-nappal dolgoznának a szakaszokon. És ne mondja senki, hogy nem lehet, a világ számos, szerencsésebb pontján művelik a 0-24-es munkavégzést, nem pedig szívatják az embereket hónapokig, adott esetben fél évig.

Manapság, egy átlagos reggelen van úgy, hogy közel háromnegyed óra bejutni Kertvárosból a 48-as térig busszal, mert annyira beáll a forgalom. Ez minden, csak nem elfogadható, és cseppet sem 21. századi. Olyan ez a makroszintű tökölés, mint a gipsz a magyar egészségügyben. Már létezik a technológia, hogy 3D nyomtatással testhezálló, esztétikus és stabil végtagrögzítőket készítsenek, mely jóval kevésbé rontja a páciens életminőségét az ormótlan, fehér tömbnél, de valahogy ebbe az illiberális demokráciába csak nem akar eljutni. Igaz, először talán normális utak kellenének hozzá.
 

 
Ha tetszett a cikk, kövesd a Pécsi STOP-ot a Facebookon is!
 
 

Hirdetés

 

Hirdetés

 
 
 

Ön szerint is egyre több a hülye sofőr? (lezárva)

 
  • 421   Határozottan, napról napra több

     
  • 14   Épphogy nem, egyre javul a közlekedés

     
  • 275   Mindig is ennyien voltak, csak eddig nem videózták nyakra-főre őket

     
  • 105   Soros