Szomorú bóják jelzik a beszakadt csatornafedeleket a frissen felújított pécsi úton
Mi ezzel most nem mondjuk, hogy hiába volt a hónapokon át tartó tipródás a Siklósi úton és az Árpád felüljárón, az a sok roncsolódott idegsejt, a temérdek idő és a kipöfögött benzinre költött pénz. Csak azt, hogy jó magyar módra a csatornafedelek sorsát nem sikerült elrendezni.
Aki nem emlékszik rángatózó szájszéllel a Siklósi út és az egypúpú hosszú hónapokon át tartó teljes rekonstrukciójára, az olyan szerencsés ember, akinek nem kellett a Kertváros-belváros utat naponta többször megtenni Pécsett.
Szerencsére azért maradt némi mementó a munkálatok után, amelyeken jól nyomon lehet követni, hogy melyik szakasz mikor lett kész.
Ez a bója nagyjából egy éve terel:
Ez itt mintegy fél éve riogat:
Ezt pedig a hétvégén rakták ki a felüljáróra:
Arra a felüljáróra, ami már új korában is hajlamos volt a futóműgyilkosságra.
Nem vagyunk mérnökök, inkább bölcsészek, nem terveztünk vagy építettünk utat, felüljárót, de szerintünk az lehet a gond, hogy az öngyilkos hajlamú aknafedelek pont a buszok meg teherautók nyomvonalában vannak, amik kikerülni sem mindig tudják őket, mert akkor átlógnak a másik sávba. De ugye mi nem értünk hozzá, biztos nem lehet ezt máshogyan.