Ledina-gate: 117 száradó lélek

Te minek neveznéd azt a városvezetést, amelyik 117 család megélhetését odadobja a háttérből irányítók gazdasági érdekeiért? Én bukott városvezetésnek.
 
 

Ledina-gate: 117 száradó lélek

Te minek neveznéd azt a városvezetést, amelyik 117 család megélhetését odadobja a háttérből irányítók gazdasági érdekeiért? Én bukott városvezetésnek.
 
 
 
 

 
 

Ledina-gate: 117 száradó lélek

Te minek neveznéd azt a városvezetést, amelyik 117 család megélhetését odadobja a háttérből irányítók gazdasági érdekeiért? Én bukott városvezetésnek.

Vannak ügyek, amiket meg lehet úszni, ki lehet magyarázni. Már ha politikus vagy. Ilyenek tűnik a Volvo-ügy. Senki sem annyira hülye, hogy azt hiszi, ebben az országban, ebben a régióban, ebben a városban a politikai elit nélkül csak úgy el lehet lopni fél-egymilliárd forintot egy buszbeszerzésből. Mégis borítékolható, hogy a Volvo-ügyben egyetlen politikus vagy annak testvére, miegyebe sem kerül a vádlottak padjára.

Vannak olyan ügyek is, amiket viszont nem lehet megúszni. Ilyen Ledina-ügy. Itt már nem arról van szó, hogy valaki, vagy valakik a nagy, közös kalapból kivettek valamennyit.

Itt emberek egy nagyon pontosan körülhatárolható csoportja személyesen lett a politika áldozata. Megnevezhetnénk Szabó Iván ügyvédet egyszemélyes felelősként, de mind tudjuk, hogy ez egy tévút. Ott állt mellette Páva Zsolt és Csizi Péter, ott csinálta a testcseleket valahol a háttérben a kormánypárt aranylábú gazdasági csodatevője.

Ígértek, fogadkoztak, megnyugtattak. És mindenkit átvertek. 117 Zsolnay dolgozót vittek át szervezetten a város másik végébe, a Tettye Forrásház külvárosi irodaházába és olyan zárt ajtók mögött írattak alá velük papírokat, ahová egy légy se jutott volna be.

Ha bármi baj lesz a tömeges felmondásból, az új cég tulajdonosa helyt áll a 117 dolgozó, a 117 család helyett. Ezt ígérték, ezt írták alá a dolgozók.

Igen ám. Akkor még a pécsi önkormányzat volt a tulajdonos. Ez akkor még Páva Zsolt, Csizi Péter ígérete volt. Aztán elkezdték a Ledina és utódcégei kacskaringós útjukat offshore-lovagok és külföldi bejegyzésű cégek átláthatatlan sikátoraiban. A történet pedig véget ért: az utolsó 64 ember éppen most kerül az utcára. A Zsolnay pedig bevasalja rajtuk a több százezer forintos kártérítést.

Mert a tulajdonos már nem a város. De az ígéret attól még a Fideszes vezetésé marad.

A párthoz közel álló gazdasági körök próbálták tönkre tenni a Zsolnayt, ehhez asszisztált a város vezetése egy új cég létrehozásával. Felelőtlen ígéretekkel. Hazavágott családokkal.

Egyszer elő fognak bújni a Fidesz ma még gyáván dugdosott jelöltjei, olyasvalaki vezetésével, akinek a lehető legkevesebb köze lesz az előző garnitúrához.

De akárkit löknek ki a napra, ezt senki már sem fogja elfelejteni nekik.

 

 

 
 
Ha tetszett a cikk, kövesd a Pécsi STOP-ot a Facebookon is!
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ön szerint is egyre több a hülye sofőr? (lezárva)

 
  • 421   Határozottan, napról napra több

     
  • 14   Épphogy nem, egyre javul a közlekedés

     
  • 275   Mindig is ennyien voltak, csak eddig nem videózták nyakra-főre őket

     
  • 105   Soros