Ezért lövi most annyira a kormánypárti média a szocialistákat
Ritkán pécézett ki úgy az utóbbi időben ellenzéki pártot a fideszes média, mint ahogy azt az MSZP-vel tette, mely arra utalhat, hogy a szocialisták elkaphatták az EP-választás fonalát - írja a Hírklikk.
A lap példának az Origót hozza, ahol rengeteg cikkben ekézik a pártot, olyan címekkel, mint „Totálisan összeomlott az MSZP kampánya”, valamint a Századvég friss mérését bemutató anyagát is lobogtatják, amiben a kormányközeli elemzőcég minden más kutatóintézet számaival szemben mindössze 7 %-ra méri a szocialistákat. Ugyanígy nem kíméli a Ripost és a PestiSrácok sem az MSZP-t a címlapon.
A cikk a Századvég mérése kapcsán megjegyzi, az idei EP-kampánnyal kapcsolatban több független elemző is rávilágított arra, hogy az MSZP hosszú évek óta nem volt ennyire látható az országban, illetve hogy hosszú idő után produkál egy a választók széles körét megszólító, aktív kampányt.
A lap megjegyzi, egyedül az MSZP-Párbeszéd fogalmazott meg konkrét, számszerűsített ígéreteket az európai minimálbérre, minimálnyugdíjra, áfára és a családi pótlékra vonatkozóan, és messze ők adják a legtöbb ellenzéki szavazóköri megfigyelőt az országban. Mindezek fényében érthető, hogy a kampány finisében miért került a kormánypárti médiumok sortüzébe.