Megszűnik az online ügyintézés a pécsi önkormányzati honlapon
2019. április 10. 14:59
2019. ápr. 10. 14:59
Helyette várhatóan április 23-tól az Önkormányzati Hivatali Portálon lehet ügyeket intézni, ehhez azonban szükség lesz egy Ügyfélkapu-regisztrációra.
A pécsi önkormányzat honlapján adta ki a következő tájékoztatást az adóügyi osztály április 10-én:
"Tájékoztatjuk Tisztelt Adózóinkat, hogy az Online ügyintézés oldal előreláthatólag két héten belül megszűnik. Ezzel egyidejűleg az elektronikus ügyintézéshez az online regisztrációra nem lesz szükség. Várhatóan a 2019.04.23-i héttől az ügyeiket elektronikus úton az Önkormányzati Hivatali Portálon keresztül intézhetik, melynek egyetlen feltétele az Ügyfélkapu létesítése."
Forrás:
Pécsi STOP